↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 4月 25, 2005

唉~~ → Yeah~~

今日又係晨咁早就要返學呀...... 依然帶著一個只是剩下肉體,沒有魂魄的身軀上路...... 回校也只是一個無聊的上網, Lab又一o的都唔識做, 唉~~
Lunch 去o左食M記, $12有兩個包, 抵喎~~
下晝派Embed 個Test, 得67分, 我唔係串, 但係真係好想?到丁囉, 個mini project又無信心喎, 都唔知有無機會升到上U, 唉~~
放學去打機, 發覺灣岸真係遲早都會轉哂做2, 夏日城都將上層o個兩部灣岸搬o左落樓下, 我估...... 我估我遲早都會過卡玩2 lu, 玩完OutRun之後, 好低能咁去玩踩板, 但係都?到第二喎~~ Yeah~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home