↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 4月 28, 2005

無奈......的一日

今日早o左o的起身, 咪早o的返學啦, 諗住入GameZone度睇下, 點知...... 呀媽佢跟o左我出門口買菜囉, 攪到我入唔到去, 點知呀輝佢又塞車, 無奈...... 放學去GameZone, 點知灣岸o的機度一個人都無, 再一個無奈......
返到去做Embedded 個Lab, 進度都算唔錯~~ 終於都做到粒燈一按就長著, 唔會熄~~ 正~~ 但係都只係成個project o既半, 當下晝想去緊續做o既時候, 有人嚮個Lab做Presentation喎, 唔係下化, 只係得戈個Lab可以做o架咋喎, 頂~~ 無奈中......

0 Comments:

發佈留言

<< Home