↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 4月 27, 2005

又係關打機事~~


返下晝o既今日, 返學前見到灣岸2有人出卡喎, 仲要係藍卡喎, 咁就緊係出啦, 都預o左遲早都會出o架啦, 點知...... 唉~~ 唉~~ 唉唉唉~~~ 都係出o左張黃卡囉...... 不過都好丫, 依然張靚靚o既黃卡(←自我安慰中), 但係都係覺得第二隻色會好o的囉, 鳴鳴~~ 不過呢張卡相信會用幾個月, 到時應該會有真正o既2代卡啦(←又係自我安慰中), 事關我係唔會係咁俾錢黎谷車, 佢o岩o岩先出, 起碼都一年半載啦, 佢又係每入一次錢扣一個credit, 咁同出入卡都無分別啦, 所以呢, 我係預計用成個月o既時間黎tuen 到呢o架車去HP 800.
HP 600 加半格
Rank:C4 New comer of Wanga

0 Comments:

發佈留言

<< Home