↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 4月 29, 2005

無題~~

今日, 返學, 上NT I最後都係認唔住訓o左~~~
下晝, 上完Tutorial就去o左做Embedded Programming, 都做到o的, 好過乜都做唔到~~ 但係始終都有o的野頂住o左~~ 點諗唔到o架~~
之後就緊係去打機啦, 但係...... 想Tune車, 箱根呢條路真係好難玩, 玩o左兩次都唔得, 無奈...... 墨丸佢又用o架280HP黎挑我地, 我同呀恆佢用600HP黎應戰, 之後呀恆個Friend Join我地, 我本來都有得同佢地鬥, 但係好唔爭氣咁嚮個唔應該撞o既地方撞o左, 仲要係撞到應一應(係撞到o架車會倒後咁囉), 以前嚮o個個位都無試過撞到咁應, 無奈, 最後只係得第三, 仲要係只係贏得墨丸一百米多o的, 我自己都覺得好醜囉, 但係呢個係我o既第一粒星囉...... 無奈......
Rank: C4 First Victory
HP: 600HP/B 加兩格
 C級◆◆◆□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 85 + 8 + 5 + 20 = 118

0 Comments:

發佈留言

<< Home