↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 8月 14, 2006

週記~~

星期一至四, 要返學, 基本上日日都係咁過, 返學, 食飯, 放學咁樣, 發覺都唔係好識囉, 六日教哂differentiation 同 integration, 邊撚度識呀, 頂......
星期四, 本來諗住賣o左個notebook quota, 但係, 勁多人排隊囉, 聽講要排四個鐘以上囉, 頂...... 最後條友約我地星期一下晝三點囉, ok, 咁就星期一囉......
星期五, 今日唔駛返學, 本來諗住溫書, 但係...... 最後都係無溫到囉, 唉......
星期六, 返工, 今日就唔少人囉, 頂...... 班summer helper o的成績就...... 有個7A囉, 但係中文C唔到, 無得拔尖, 慘囉...... 至於我有o的鐘意o個個, 中文竟然有A喎, 廿分, 勁...... 家姐佢叫我去問佢拎電話, 佢唔俾囉, 我話我俾佢, 佢都唔要囉, 佢仲話, 有緣o的話會見到o既, 我....... 唉...... 衰o左...... 唉......
之後同班summer helper互蓋印囉, 俾佢地整到成隻手都係...... 我都唔弱, 佢地都唔少~~
星期日, 本來今日要返工, 但係尋晚有人打電話黎話大埔o個漏水, 攪到樓下都係, 攪到今日要請假返去攪囉, 頂...... 唉...... 攪o左一大輪, 頂...... 之後下面o個兩公婆上黎話搵管理員上黎, 但係勁耐都唔上黎喎, 我唔理lu, 走人, 食飯, 挑~~ 都係去o左o個間茶餐廳度食, 正~~
聽日仲要test添囉, 唉, 夜晚就勁溫書, 點知俾人條整死o左, 無哂心機, 最後就上網搵到MapAsia MapKng3D V7, 正野, 下晝睇地圖就爽死~~ 最衰無巴士站資料, 唔就係正~~
星期一, 今日上晝去做o個個math test, 點知...... o的人都話難過份sample paper, 唉...... 睇黎都要take翻份math 021架啦, 唉...... 之後本來係諗住賣o個個notebook quota啦, 點知...... 唉...... 條仆街又話唔要囉, 頂...... 正仆街黎架...... 屌...... 灰...... 之後去o左打機, 玩o左兩次都係玩唔到條箱根囉, 唉...... 夜晚打機都唔係咁易玩, 成日都贏唔到, 唉...... 果然今日係注定灰o既一日......
之前家姐問我點解唔揀巴巴拉, 其車鋨有諗過架, 唔係因為佢係男仔頭o既關係, 而係...... 因為佢o既生活絕對係唔適合我, 明知at the end一定會散, 咁又點解一齊呢, 唔通好似人地講話為愛情犧性咁咩, 有o的野, 真係值得就會犧性, 但係而家, 應該唔會住囉...... 拍拖, 呢樣野, 相信係高消費, 但係我...... 最少而家無錢, 真係搵個肯同你捱o既先算啦, 所以而家只可以得個恨字囉, 希望越大, 失望越大呀~~ 唉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home