↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 8月 07, 2006

禍不單行

星期日, 今日要返工, 本來都無乜野, 下晝食完飯後, 咁我就坐入面啦, 點知有條友要print野, 但係佢無機俾佢book喎, 咁我心諗, 我幫你print, 好快o者, 點知佢又話什麼privacy, 又話什麼confidential, 要佢自己print囉, 頂丫, 但係我又幫家姐佢print緊野喎, 攪到部機超慢囉, 頂丫, 仆街, 最後仲要攪到Hang 機, 好彩o岩o岩print哂o者, 唔係就真係想講粗口囉, 最後佢隻手指未disconnect部機就Hang o左, 出o左去reborn card install新drive o個個藍畫面囉, 頂, 本來打緊o個篇日記無o左囉頂, 佢仲問我佢隻手指有無事喎, 我答佢, 部機都熄o左, 唔會有事, 有事都幫你唔到, 打我丫笨, 唉~~ confidential喎, 車, 俾我睇到佢係resume咋嘛, confidential...... 驚我睇蝕佢咩, 睇埋睇埋唔少啦, 車~~
之後呀峰佢都話佢嚮出面都唔係好~~ 有兩條友佢又話要上網, 又話兩部機, 無位, 俾MMIS佢, 但係部野又死o左囉, 有人book又lock死o左, 放到兩部一齊俾佢之後又嚮度嘈, 話無得用小畫家, 仆佢個街丫, 之後俾出面佢用, 最後條仆街就話佢個仔連小畫家都唔識囉, 頂佢丫!!!!
放工, 都係預o左係無哂人, 一條友走, 去打機, 點知上到黎, 見到有差佬, 衰格望多兩眼, 咁就俾佢逗囉, 頂...... 要睇我個袋囉, 唉...... 早知我都同佢玩埋一份, 睇下Madam張pass囉, 唉......
夜晚無聊咁整o左個password嚮個blog度, 點知整o左好耐, 整唔到我想要o個o的囉, 唉...... 而家呢個都唔係我想要o個o的囉, 唉......
星期一, 今日要返學, 上晝上完堂就去食飯, 但係下晝就講o的野就深囉, 唉...... 要返屋企惡補囉...... 唉...... 又頭痛啦......

0 Comments:

發佈留言

<< Home