↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 5月 05, 2005

突然之間諗到o的野

唔知點解, 突然之間諗到o的野, 有時覺得, 呀輝佢玩o個時係唔係真係過份o左o的呢?? 佢?走o左呀姐隻碟, 攪到佢做唔到Java, 可能佢真係唔記得俾翻佢掛. 之前佢好似又有一次真係插o左條污穢o既紙巾嚮我杯茶度, 我杯係茶黎o架, 要飲o架, 有陣時同佢搭車車o個時佢講野大聲o左o的, 見到有人係會望過黎, 諗諗下, 係唔係真係咁大聲呢, 要望過黎?? 定係只係聽到我地覺粗口呢?? 但係諗真o的, 無論係點, 我地又真係好似唔係太有禮貌, 無理由嚮個地鐵度咁大聲同講粗口, 想誡, 但係唔知點解就係係咁講.
班長佢把口又真係唔收, 有時又真係想打巢佢, 有o的野呢, 唔好做得咁過分, 留翻o的餘地俾自己, 唔係一反起面上黎, 你自己無路走咋. 而且佢亦都太過悲觀, 唔係一件好事. 有o的野呢唔得就係唔得, 唔好死撐, 做過先好串人, 上次Project Work II 有個Lab, Java同今日Embed個Lab都係咁, 又話好易, 但係咪又係做唔到, 仲要死撐.
以上純粹個人意見, 如有冒犯, 敬請原諒~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home