↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 5月 05, 2005

進度唔係好理想~~

今日上晝返Embedded Programming, 本來我地諗住只係寫個Interface, 咁咪就可以交貨囉~~ 點知...... 呀Sir話我地其實係可以寫到每粒都一齊著, 每粒咁熄咁喎...... 我即刻好無奈咁囉~~ 至於佢話高o的分o既由部機去令個LCD出字, 我反而係覺得易囉~~ 唉~~ 聽日我點都唔去打機, 做Embed~~
下晝, 有成四個鐘, 去o左葵興打機, 但係唔知點解, 打o左成十蚊都唔係好得, 最後要用chok?先過到, 至於箱根, 真係好難, 同頭D差唔多, 又係玩o左好耐, 都贏唔到...... 無奈~~
Rank: C3 First Victory
HP: 640HP/B 加六又四分一格
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆□◆□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 144 + 10 = 154

0 Comments:

發佈留言

<< Home