↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 5月 04, 2005

又係掛住玩o既一日~~

今日只係需要返下晝, 我又好早咁就食完飯出o左門口, 同呀輝佢去o左GameZone打機, 好無聊咁玩Trill Driver 2~~ 下次唔好玩夜晚, 乜都睇唔到, 好難玩~~
今日又係好無聊咁過o左一個下晝...... 打CS, 做下VB.Net咁~~ 呀Sir佢見到我打機佢都吹我唔漲~~ 事實上我係做到野丫嘛~~
唔知點解呀Ken Sir佢...... 搵我地玩呢個『港澳青少年網絡技能競賽』佢都係話甚麼CCNA~~ 都好o既, 有得玩~~ 但係都唔會點想贏, 只係想玩下咁o架咋~~
放學, 緊係又去打機啦, 今次我地三個, 我, 輝, 墨丸玩OutRun, 無呀恆份, 佢係咁俾人挑灣岸~~ 玩全走, 但係就連十二版都過唔到, check point都望唔到...... 唔得, 有機會o既話我一定會自己一個人玩全走, 睇下過唔過到~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home