↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 5月 03, 2005

灣岸唔易玩~~

今日要晨咁早返學, 上NTI, 做o的人話係好難o既ACL Lab, 但係就發覺真係唔易, 有好多野要諗, OverAll黎講真係唔係太難, 但係就一o的都唔易, 之後個Java Lab, 俾我地見到上一手留低o左個CS 1.6, 嘩, 頂癮呀~~ 就係咁我就打CS打o左成堂......
放學之後, 真係去o左搵間$2灣岸黎打, 無錯, 真係兩蚊呀, 仲有成兩間呀, 不過就有o的仆街係咁Tune車囉, 霸住部機係咁玩囉, 挑那媽~~ 而我呢, 唉~~ 唔係下, 唔知點解我今日做乜, 好多灣都過唔到, 係咁撞, 仲要係撞到仆街囉, 唉, 我自己都唔知點解會係咁...... 打o左$16都只係升到四格囉~~ 實際就只係過得三關, 無奈~~ 只係得一關係第一次就過到囉, 唉~~ 但係有o的好o既咪係最後$2玩十人斬o個時有個Rank S囉~~ 唉~~
呀恆執o左張廢車卡俾我呀, 仲要係一個仔都未生過o架, 仲要係一o架R32, 有唔少人話係好好用o既車呀~~ 有錢o既話我一定會Tune到佢去800HP~~
但係唔知點解呀墨丸佢死都唔肯開卡玩, 玩到差唔多第一個大佬, 佢都唔肯開, 真係有錢呀佢~~
Rank: C3 First Victory
HP: 640HP/B 加四格
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 128 + 16 = 144

0 Comments:

發佈留言

<< Home