↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 5月 24, 2005

唔係好掂, 不過好過癮~~

今日, 唔係晨咁早返學, 但都要春咁早返去, 事關今日有兩科Test, NTI Skill Test同Java Quiz. NTI竟然係班長佢做得最快喎, 有無攪錯呀~~ 至於個Java Quiz...... 凶多吉少lu~~
放學, 緊係去打機啦~~ 葵興喔~~ 咁就跟機啦, 我頂, 點知條友最後都要玩全走, 59KM呀, 佢玩o左好很耐呀~~ 哼, 我又玩, 但係真係玩好耐...... 不過只係過到一個快相位...... 之後, 真係俾我整到o架Corolla出黎, 我自己都唔信呀, 但就真係好豆腐...... 當然, 呢粒星係送俾佢o架啦, 之後用翻o架34同呀墨丸佢玩, 嘩~~ 佢勁過我呀~~ 無奈~~ 我都只係贏得兩次咋...... 佢真係好勁~~ 至於我, 整o左o架Corolla出黎, 後面o的人亦都有o的驚奇呀~~ 之不過咁就打o左廿幾蚊...... 但係終於都俾我出到張藍卡呀, 開心~~ 返到灣仔, 見到有三個人玩喎, 兩個280HP GUEST, 一個360HP, 我見有o架Corolla, 仲唔亂入去挑佢咩~~ o的人一見到架車, 都有o的驚奇, 但係我呢o架真係好豆腐呀, 本來都可以拎到第一o架, 但係呢...... 唉~~ 佢地三個係識得, 又係咁夾我, 撞我架車尾, 好無奈咁輸o左4m, 仲要係輸o左俾架280囉~~ 唉~~ 但係都好, 一架新車就有兩粒星星, 正~~
Model: NISSAN SKYLINE GT-R V-specII [BNR34]
Rank: C1 First Victory

HP: 640HP/G 加 四粒星
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆◆◆◆ □
 A級◆◆◆◆◆ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 194 + 12 = 206
Model: NISSAN SKYLINE GT-R [BNR32]
Rank: C4 New comer of Wangan
HP: 600HP/B 加二分一格
 C級◆□□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 13
Model: TOYOTA COROLLA
Rank: N Destroyer 加兩粒星星
HP: 320HP/B 120→320
 C級○□□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ □
$$ = 2 + 7 + 4 = 13

0 Comments:

發佈留言

<< Home