↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 5月 16, 2005

好?? 唔好??

今日係公眾假期, 要返工...... 本來諗住應該唔會係太多人, 點知...... 同平時o既星期日都係無乜分別囉~~ 但係好就好在今日呀CO對我好好, 有成兩鐘AV俾我呀~~好開心呀~~ 有得俾我抖下呀~~
呀恆佢尋日打俾我, 問我佢之前俾我o個o架R32生o左仔未, 佢有個Friend要, 咁我放工, 緊係要去打機啦~~ 搵佢黎生翻個仔先, 雖然係貴o左o的, 但係好驚forum上面有咁講話用假卡會有機會無哂o的Data~~ 所以都係嚮度生仔啦~~ 當出卡o既時候, 真係唔敢睇呀, 好驚又係黃卡~~ 好彩, 不過都唔可以算係好o既, 只係得張紅卡, 無我想要o既藍卡......

Model: NISSAN SKYLINE GT-R V-specII [BNR34]
Rank: C2 First Victory

HP: 660HP/B 加七又二分一格
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆◆◆◆ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 162
Model: NISSAN SKYLINE GT-R [BNR32]
Rank: C4 New comer of Wangan
HP: 600HP/B 加二分一格
 C級◆□□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 8 + 5 = 13

0 Comments:

發佈留言

<< Home