↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 5月 10, 2005

又係箱根~~

今日, 又係晨咁早就要返學~~ 但係...... 估唔到我地係最早返到去...... 好唔容易先做好個Java~~ Print出黎交~~ 之後個Java Quiz. 班長又係最早o個個交, 但係呀Sir嚮佢交o左之後俾翻佢, 話一睇落去就有三條錯, 哈哈~~
放學, 緊係又係打機啦~~ 去平機舖, 葵興~~ 打十蚊機~~ 呀姐都俾我地啦o左去~~ 佢睇住呀恆同班長佢地打, 咁最後我同佢打o左舖頭文~~ 同佢都係玩o左第二條~~ 無錯, 又係我贏o左~~ 之後o個舖, 俾佢玩又點話丫~~ 之後打o左舖十人斬, 又一舖MT箱根, 又係過唔到~~ 嬲起上黎用AT玩, 即刻玩到囉~~ 無奈, 再用翻MT打大佬, 都係一舖過到, 箱根真係好難玩囉~~
Rank: C2 First Victory
HP: 660HP/B 加七又二分一格
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆◆◆◆ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 154 + 8 = 162

0 Comments:

發佈留言

<< Home