↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 5月 07, 2005

又要返工~~

今日...... 要返工呀~~ 仲要返1000-1700, 唔係下化~~ 尋晚九點幾打俾我, 叫我返囉~~ 仆~~ 之後聽到佢話下個禮拜會有一班人Train完, 我心諗, 唔係下, 咁我咪會有可能地位不保~~ 咁唯有死死氣咁(只係我死死氣, 唔知佢聽唔聽得出~~)去返工......
晨咁早就要起身...... 返到去, 同人地都無乜幾句...... 好彩唔係企足成日, 都無咁累~~ 正當lunch唔知去邊度食之際, 見到o的舊同學, 咁就去o左附近唯一一間快餐店, 無錯, 附近真係想搵間平o的o既野食都無, 一係就行到老遠...... 都唔知點解o個度會咁荒蕪~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home