↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 5月 13, 2005

無奈~~

晨咁早就要返學, 去到葵芳, 望住o架校巴走o左...... 掉頭, 去搭Van仔~~
上堂, 好似係識咁, 但係...... 上Tutorial o個時都係唔係好識做~~
NT I都係好出奇地無訓到覺~~ o的位俾我地玩哂, 呵呵~~ 你地上個禮拜玩得我地咁過癮丫拿~~
放學, 想玩下o的Router, 點知佢話整好哂, 無得玩囉~~ 無奈~~
去到葵芳, 想去打機, 點知佢地又係咁走囉, 無奈, 本來諗住自己一個去玩OutRun, 睇o左一陣灣岸, 佢地就落o左黎, 咁都好o的, 玩OutRun, 又係過唔到囉~~ 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home