↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 5月 12, 2005

Embed 未如理想~~

今日早o左o的返學, 諗住去機舖, 嘗試我o既第一次..... 挑機~~ 但係...... 無人......
返到學校, 本來諗住用我之前準備o既o野做Embededded Programming, 點知...... 一個compile到一個compile唔到, 仲要係梅花間竹咁黎囉, 無奈, 唯有係用翻之前o個o的~~ 嚮呢個上堂o既時之內, 我係無乜野做到o架, 但係嚮之後, 竟然係做到囉~~ 始終都係熄o左燈之後唔識著翻, 同埋o的燈燈唔聽話囉, 無奈...... 但係呀恆佢o個個version竟然係得呀, 呀....... 點解呀~~ 翻到黎睇翻, 我見到我係多o左句~~ 唔通就係呢句?!

0 Comments:

發佈留言

<< Home