↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 5月 23, 2005

過癮→仆......

今日...... 只係返10:30, 但係都要晨咁早返去, 咪就係做呢個role play assessment 囉, 唉~~ 好彩, 都做到, Miss都話我地好呀~~
下晝o個堂Embededded Lecture, 得廿人上 @.@" 呀Sir都話會對我地o的CA分有調整呀~~
放學, 做ACL...... 但係返到屋企...... 呀恆佢話我地可能會有Defaule 同 Static route...... 唉~~
收到個E-mail, 公司又話要做什麼背心, 工作證, 乜搵o的咁o既野黎攪呀, 唔係下話, 仲要俾按金, 頂佢丫, 真係仆啦~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home