↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 5月 20, 2005

打機有星星啦~~

今日亦都係要晨咁早返學, 仲要係有個DC Test, 呢個Test...... 唉~~, 應該都丁唔到o架啦, 事關做完先知有至少兩條錯o左~~ 唉~~ 之後個NTI就大檸樂啦~~ 本來下個禮拜係NTI o既Skill Test同Written Test, 咁就有人諗住調堂啦, 但係最難頂o既係調o左去下下個禮拜o既星期二, 不過係下晝4:30-6:30囉...... 我地o個日上晝就應該唔駛返, 但係就無啦啦有個旁晚要返囉...... 唉~~
下晝o個堂Tutorial唔駛上, 我地去o左飲茶, 之後返去做英文, 本來都好地地, 但係...... 臨尾o個時我做錯事呀~~ 唉~~ 攪到想去打機都唔得, 唉~~
之後返到灣仔, 見到有個B5同B3人, 手痕去挑人地機, 發洩下~~ 點知有個C5 o既黎Join我地, 玩新環左, 一開始, 見到有個黃感嘆號, 心諗, 仆直啦, 未遇過o架, 死火, 好彩都有o的人頂住我, ?到位"涉"上黎, 得第三, 有一粒星星, 我o既第二粒星星~~ 但係之後玩新環右, 一開始就好多路障, 撞到九彩...... 無奈, 後追無力, 輸成K, 無野, 自己差, 唔怪得人, 唉~~ 下次都係練好700HP以上先好再用~~

Model: NISSAN SKYLINE GT-R V-specII [BNR34]
Rank: C1 First Victory
HP: 720HP/B 加 兩粒星
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆◆◆◆ □
 A級◆◆◆◆◆ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 186 + 8 = 194
Model: NISSAN SKYLINE GT-R [BNR32]
Rank: C4 New comer of Wangan
HP: 600HP/B 加二分一格
 C級◆□□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 13

0 Comments:

發佈留言

<< Home