↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 5月 17, 2005

無題~~

今日又係要晨咁早返學, 但係就...... 唔知醒~~ 好彩都無乜點遲~~
但係呢, 嚮地鐵見到呀姐同佢條仔囉, 真係唔知點解, 見到佢條仔就想小鳩佢, 可能係一諗起佢點對呀姐, 但係呀姐又心甘情願地俾佢蝦囉, 邊有男人咁o架, 或者佢跟本係無資格做男人, 因為佢連男人應有o既風度都無. 我擺明玩野咁俾隻杯佢?, 吹呀, 我相信佢條仔一定會問係乜黎, 咁佢一定係要話我地?o既獎, 如果佢話係自己?o既我都無野講, 但係我要佢條仔知道佢自己係廢!不過呢o的人都無乜會點自卑, 因為, 佢跟本無自知之明.
返到去, 今日個Lab原來係教我之前唔知用黎做乜o既ConfigMaker, 嘩~~ 原來係好野黎o架, 可以要黎做pre config~~ 但係有得寫, 無得睇~~ 點解會咁o架呢?? 連呀sir都話係咁, 咁我又可以點呢?! 至於上個禮拜六隻杯, 呀Sir呀放嚮學校喎, 好丫, 有乜所謂丫, 最緊係要放我地張相落去之嘛~~
Java個Assessment 今日demo, 頭兩part都好勁呀~~ 爆燈呀~~ 但係呢...... 有個function寫錯o左...... 攪到無o左十分呀~~ 鳴鳴~~
放學, 緊係去打機啦, 點知...... 當想挑人之際...... 原來我o個部機係無link...... 無野講囉~~ 五關...... 頭三關都好順利, 點知...... 又係箱根呀~~ 一次MT唔得, 用AT, 都要打三次先打到呀~~ 仆... 之後個兩個大佬Corolla同Hiace...... 用o左兩次680都係輸十幾米, 無野講, 用700, 都係要輸多兩次呀~~ 有一次仲要係輸2m呀~~ 唉~~ 打o左好多錢呀~~ 鳴鳴~~

Model: NISSAN SKYLINE GT-R V-specII [BNR34]
Rank: C1 First Victory
HP: 700HP/B 加十格 (有800HP啦~~)
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆◆◆◆ □
 A級◆◆◆◆◆ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 162 + 24 = 186
Model: NISSAN SKYLINE GT-R [BNR32]
Rank: C4 New comer of Wangan
HP: 600HP/B 加二分一格
 C級◆□□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 13

0 Comments:

發佈留言

<< Home