↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 4月 30, 2009

雜記

唔覺唔覺都有一排無打日記lu, 事關返工o既野, 唔係日日差唔多就係公司野, 唔可以亂咁講, 所以就無野好記, 剩低o個o的, 就係呢幾樣野~~

《Mercedes, Audi, Porsche》
有日搭巴士返工o既時候, 嚮中環度有個小朋友同屋企人上車, 個小朋友一上到車就好似好興奮咁係咁叫, Daddy, 媽咪, Daddy, 媽咪... 十足十國泰o個個小妹妹咁...
而我, 亦都俾佢係咁Daddy, 媽咪而嘈醒o左... (灣仔去中環只係十分鐘咋喎, 咁快訓著... 事關搭車可以做o既, 唔係打機就係訓覺, 而嚮巴士上面打機係極容易暈車浪的... 所以我通常都會選擇後者.)

當俾佢嘈醒o左之後, 就聽到以下o既一番對話
小朋友:『Daddy Daddy, Mercedes~~』
小朋友:『Daddy Daddy, Mercedes~~』
媽咪:『呢個唔係Mercedes呀, 呢個係Audi呀~~』
小朋友:『Daddy Daddy, Audi~~』
小朋友:『Daddy Daddy, Audi~~』

估唔到咁細個小朋友就已經講車... 咁遲o的大個o左佢咪會講:『Honey Honey, Porsche~~』


《P牌》
考到個車牌, 唔覺唔覺咁就兩個禮拜, 拎埋個車牌, 唔覺唔覺咁就一個禮拜, 而我相信係第一批要掛P牌o既畢業生... 由二月九號開始報名, 考到牌o既同學就要掛P牌, 但係我考完之後到而家, 呢個禮拜入面, 無論搭車或者係行街, 都唔係好覺有輕型貨車或者私家車掛住個P牌嚮條街度行... 唔通o的人係真係考到都唔出黎楂車, 等過o左一年先?!


《MSN個人信息》
有日, 嚮MSN度見到有個人o既個人信息超過癮, 仲要係勁押韻, 嚮度分享下啦~~
『神功蓋世, 頂你個肺』
雖然唔知佢做咩事有句咁o既野, 同埋佢而家已經delete o左, 所以呢, 聽完笑下就算啦~~


《檸檬茶》
話說有一日, 我返下晝, 咁當然係嚮屋企度食埋飯先返工架啦~~ 點知返到去, o的同事未食飯, 叫我一齊去canteen坐下, 咁見都無乜野做, 去啦~~ 好順便咁就叫o左杯凍檸檬茶啦~~
之後夜晚, 得我一個人返, 所以就嚮Canteen度食啦, 咁o岩又口渴喎, 就又叫o左杯凍檸茶飲~~
放工, 返到屋企, 唔知點解又有o的口渴, 相信係Canteen 味精之過, 又好順手咁就嚮雪櫃度拎o左盒檸茶黎飲...
事後先發覺, 我o個日一日飲o左三杯/盒檸茶, 死火啦, 咁飲法, 會唔會糖尿架......
但係除o左檸茶之外, 我都唔係好鐘意飲其他野, 咖啡奶茶, 飲完個人會飽飽滯滯... 華田好立克, 凍o既唔係太好飲, 都係留翻嚮早餐度飲好o的~~ 所以剩低o既係, 檸茶... 唔好咁快糖尿就好了......

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

此留言已被作者移除。

10:15 下午  
Anonymous AirFai said...

小心D呀....:(

10:17 下午  

發佈留言

<< Home