↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 4月 17, 2009

學/考車記

尋日, 我終於都通過o左呢個駕駛考試, 取得合格o既成績.
首先, 我要多謝o既係我媽媽, 呀媽, 我得o左啦~~ (發乜鬼野神經呀你 =.=)
今次終於都考到牌呢, 真係要多謝 黃在田 黃師傅 佢真係一個好師傅, 唔似得上個師傅咁衰, 又開收音機, 踩住極力子之餘又踩住我個Break, 都唔知佢想點, 黃師傅佢乜都唔踩之餘, 仲好好心機同耐性咁教喎, 粗口幾句實有架啦, 但係就唔係要黎鬧我架喎, 係鬧o的衝出馬路o既盲毛~~ 同埋o的大直路都係踩得二十o既其他學校師傅~~
話說考牌日, 本應係考十二點四o既, 咁考之前就應該去學多堂咁架啦, 比著其他師傅呢, 唔夠鐘都唔教你, 但係呢個師傅呢, 原本約佢十點半, 等佢之前可以考多個學生, 點知前一日知道o個個學生就唔得閒, 咁佢就話學早o的, 等學完之後抖一抖先再考, 比著其他師傅, 唔休息下, 理鬼你丫~~ 準時十點到, 佢第一句講o既野係:『收到風喇, 今日有四個考牌官, 個個都應該唔難考o既~~ 但係個個都係鐘意轉左, 得一個係會轉下右 (考試路線有兩條, 一條係左轉先, 另一條係右轉, 而右轉條路係比較易的)』 你話呢o的師傅嚮邊度搵丫, 連考牌官係邊個都知, 簡直無得頂啦! 如事者, 當然要練多陣車啦, 而佢亦都嚮我學車o既四堂入面(每堂兩節, 即係個半鐘), 俾我偷雞行o左兩次o個條有個L字又有個交叉o個條路, 俾著我以前o個個師傅, 理鬼你啦, 你行唔到就你o既事啦~~ 雖則我楂上去o個陣時都有o的爻, 驚上到去就俾差佬見到, 但係就真係有用架囉, 呢o的就真係叫試場實地練習喇~~ 練到差唔多o個陣時, 都係時候去報到, 等o左好耐, 師傅同我同o個o的呀姐佢傾o左好耐, 幫我舖橋搭路, 等著個好官先去報名, 呢o的師傅嚮邊度搵丫~~ 而我就嚮等o既途中, 俾師傅佢見到我上次考o個張黃紙, 佢一睇... 原來上次o個個考牌官係一個極之奄尖o既考牌官... 一剔你肥就會剔你幾百樣野... 唉... 等等下, 又見到o的第一次考牌o既同學考調頭泊位, 最後鏟o左上石壆... 真係好慘, 之後o既泊位呢, 泊到一半佢就已經踩爆o左個雪糕筒... 師傅話佢應該係比頭先個調頭上壆攪到佢手騰腳震, 黎緊o既路試應該都凶多吉少架啦... 真陰公... 之後又聽到一個o岩o岩考完o既女仔話:『o岩o岩有架車好好架, 佢讓我架, 點知俾佢後面架的士攝上黎呀』聽到都覺得佢慘... 又係俾o的死人的士佬害囉... 等o左陣, 都係去個廁所先, 原來考牌個間屋仔度可以借廁所架喎, 一入到去, 咦, 有人添, 嚮出面等陣先~~ 點知一出黎o個個就係一個考牌官?! 唯有向住佢笑一笑, 心諗, 而家唔好禮貌o的, 轉個頭係佢考我咪PK?! 而佢都好好人咁回以一笑... 去完個廁所, 等多陣, 就到我考... 心情無之前咁緊張, 因為其實已經考到個人"謝"哂... 得 其實同 唔得 都已經無乜分別... 唔得, 咪再考過囉, 咁... (講到好似唔關錢事咁... 考多次要兩千幾銀架...) 考牌官好順利咁開車門(其實我已經唔記得佢係唔係我頭先去廁所o個個考牌官), 坐上黎, 我就講o左句『呀Sir早晨』雖然而家已經十二點幾, 但係講句早晨應該都無乜問題掛, 而且呢個考牌官超好人, 佢見到呢架車有個位係可以放我張身分證同我封考牌信, 佢就好好人咁幫我放住嚮o個度先, 話叫我考完先拎翻~~ 我亦都講o左幾次唔該呀Sir. 繼續做個視力測驗之後, 就開車lu~~ 果然係好順利咁轉右再轉右, 沿途都ok, 係前面有架單車友嚮度係咁踩, 攪到我轉到三波之後就唔踩咁多, 費事跟得佢咁貼... 亦都唔好超速... 事關有一次學車o既時候, 我見無車就唔覺唔覺踩到上五十, 師傅就即刻話我:『咪踩咁快呀, 去到三四十好啦, 考牌o個陣見無車就會唔覺唔覺咁踩得咁快架啦~~』原來踩到去五十都唔覺咁快架喎... 最後, 考牌o個陣, 亦都好順利咁過o左呢條路~~ 之後就繼續行, 沿途都無乜野, 直至一個路口, 考牌官話:『前兩個燈位轉左』 而我就嚮第一個燈位之前, 見到前面有兩架車, 後尾o個架打哂左燈, 嚮燈位之前停o左, 我就準備轉線黎嚮第二個燈位轉左, 突然間, 考牌官大喝一聲:『前兩個燈位呀!』我好彩無乜點俾佢嚇窒, 點知... 停o左嚮架車後面, 見到已經轉哂綠燈都唔開車o既, 我o個陣時先意識到原來o個架車都係死車黎o既, 我心諗, 『唉... 仆街啦, 死車唔係打死火燈而係打左燈架, 今次仲唔兇多吉少.......』事關我入o左左線之後, 係極之難有機會俾我轉翻出黎右邊架囉, 你架學神車, 邊鬼度有車咁好人會讓你呀... 等得黎你都唔覺唔覺做錯事而肥鬼o左啦... 但係好好彩後面有架德安o既學車, 佢師傅好好人咁讓我, 真係極之唔該哂佢呀, 多謝哂你呀~~ 而我亦都繼續開車. 第二個燈位轉完左之後, 去到臨尾o個條路啦, 今次唔知點解又極之多死車, 除o左我o個面之外, 連對面線都有死車... 就嚮我過緊死車o既途中, 對面線有架車駛到埋黎呢兩架死車位, 仲要係的士黎架喎... 哎呀, 今次PK喇, 我有諗過停黎讓佢架, 但係我停o左, 佢都係開唔到架o者, 最後嚮少於零點五秒o既時間內, 我決定o左, 繼續慢慢過埋架死車! 繼續行, 最後順利返到試場, 轉多兩個彎車上去上面! 之前兩次, 考官都會叫我停嚮中間, 架死車後面, 點知今次呢個考官就咁話駛上去啦, 我心諗, 咁即係點呀? 你唔講駛到去邊到停, 我預唔切停架喎... 駛到去中間, 我唯有問多句:『嚮邊度停?』考牌官依然係講話:『駛上去啦』我唯有O咀, 打燈擰頭, 駛過埋嚮中間o個架車, 之後就慢慢咁駛上去, 駛到咁上下, 佢就話:『就嚮呢度停啦!』我唯有慢慢停埋架車, 之後拉手制熄匙入波, 考試完畢... 個心諗緊, 點解考牌官會叫我停嚮o的阻街o既地方架... 嚮呢個時候, 就諗翻起之前嚮等報到o既時候問過師傅, 『點解o個架考車駛到咁高停o既?』『因為上面無考車囉, 同埋考牌官個office係嚮上面架嘛~』考完之後, 我都好有禮貌咁講o左句『唔該呀Sir』雖然明知今次有好大機會會又再肥多次... 落車o個陣時, 師傅問我:『考成點呀?』我唯有答:『我睇錯o左架死車呀...』師傅一聽到, 都打o左個凸, 就話:『唔緊要啦, 返去等成績啦!』咁我唯有抱著一個等多一次死o既心態去等成績啦... 入到去, 等o左一陣, 本來有諗過想飲杯水黎定一下, 但係個人好似震到唔識郁咁... 最後... 都係乖乖地咁坐嚮度等叫名啦... 等o左一陣... 『麵王之王』咁我就行o左埋去counter度, 『叫咩名?』『麵王之王』『等等下...』(佢o個陣時唔知搵緊o的咩...)我已經望到張黃紙, 『合格』o個一個格仔填滿o左, 呀, 好野, 終於都考到個牌啦~~ 出到去, 見到師傅, 打o左個OK o既手勢俾佢, 而我個心亦都仲係度震緊... 上到師傅架車, 佢見到我成身標汗... 就話:『嘩... 做咩咁大汗o既...』『緊張丫嘛... 第三次啦... 終於都考到啦...』
呼~~ 終於都考到啦~~ 好野~~

2 Comments:

Blogger Unknown said...

其實你係邊個,我真心唔記得,因今天有個學生話我知有篇咁野,我仲以為自己買廣告,哈哈,有空打比我呀 我電話冇轉 90342537

12:27 上午  
Blogger carmenfung921 said...

我今日有一模一樣的歷,不如溝通一下

10:26 下午  

發佈留言

<< Home