↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 4月 08, 2009

病...

話說上篇我o岩o岩過o左probation, 拎到公司個medical, 誰不知......
四月第一個星期都未過就已經病鬼o左... 放兩日假, 嚮屋企度訓足兩日, 睇完個醫生都無用... 訓足兩日個人都仲係腳步浮浮咁, 真難頂... 星期日同星期一得我一個人返工, 頂住咁返去...
所以... 星期二就已經死o左, 最後焗住請sick leave...... 我唔想架...... >.<"
同個醫生講話想要兩日, 佢竟然答我話, 唔得, 最多俾一日, 唔得o既你聽日再黎睇, 我再俾多日你~~ 咩醫生黎架..........
攪到而家要返通宵, 希望唔好繼續咁病就好了......

0 Comments:

發佈留言

<< Home