↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 4月 01, 2009

三月記

估唔到, 話咁快就過o左一個月
呢個月, 返工o既野都開始上到手, 但係亦都仲有好多野唔識, 亦都要同事幫手, 要請教同事, 希望我唔好繼續攪亂檔好了...
基本上, 我月中就應該已經過到probation, 正常o既情況之下, HR應該會有封信話我過到probation, 但係呢, 過o左probatoin o個幾日, 我都仲未收到信喎, 驚架大佬, 莫非佢唔俾我過probation?! 定係我表現差, 要過多三個月先過probation呀...... 過o左大約兩個星期, 我收到HR通知話我probation之後先有o既benefit攞得啦喎, 下... 哦... 咁咪去囉, 諗住可以順手問埋佢其實我係唔係已經俾人加多三個月probation之際, 我大大佬佢俾封信我, 『哎呀,唔記o左俾你地添』(我同另一個差唔多時間入職o既同事) 哦... 大大佬, 乜搵o的咁o既野玩呀... 攪到我驚o左成半個月... 不過應該係大大佬你貴人事忙啦, 都唔好咁嚇我丫, 人地心血少呀......
話說二月同三月一樣, 亦都係有一個黑色星期五, 二月o個個咁o岩係我生日, 應該都頂得住一下半下, 未死得, 但係三月呢個就...... 嚮呢一日, 得我一個返下晝, 嚮下晝六點度, 其他同事已經放哂工o既時候, 突然收到樓下倉o既電話, 下面o的機乜乜乜乜唔得呀, 下... 呢o的乜乜乜乜我唔識攪架喎... 焗住打俾我大佬, 『下面o的乜乜機唔得呀』 點知過o左一陣, 下面大佬打上黎, oh... shit... 最後下面大佬打哂俾全部人(即係我對上o個o的), 叫佢地整, 其中一個同事打黎叫我幫手, 佢唔醒起我都唔記得今日係黑色星期五... 全公司人走哂先黎o的咁o既野... 果真黑仔... 最後? 緊係我大佬佢攪掂啦, 我呢o的小薯仔, 邊識咁多野呀......
基本上嚮呢度返工都幾好, 除o左要勁早起身同返通宵之外, 其他野都唔錯, 得閒又可以見住o的飛機~~
唔~~ 短時間之內我應該都唔會轉工住掛~~ (有其他人請你先講啦~~)