↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 1月 26, 2009

一月十九至廿五

一月十九, 今朝通頂, 無錯, 係今朝, 十九日凌晨至清晨丫嘛~ (清晨係解成o岩o岩日出呀~~) 返到屋企當然係訓啦... 夜晚再一次通頂~
一月廿日, 今朝竟然唔覺眼訓?! 點解會咁架呢?! 相信係因為原本係要同呀婆佢覆診~~ 但係最後唔駛我o既關係, 當然係訓... 又訓到晚飯先起身~
一月廿一日, 開始我連續四日返晏o既日子, 估唔到連續四日咁夜放工都幾難頂的...
一月廿四日, 結束我連續四日返晏o既日子~ 但係都唔係可以訓好耐... 事關廿五號係年卅晚...
一月廿五日, 今日係年卅晚朝早起身被迫出街... 眼訓... 夜晚食團年飯o既時候, 一開口就俾人鬧囉, 唉... 啤酒... 一支都唔夠我飲. 唉... 點解一個團年飯都攪成咁呢. 都係早o的訓, 聽朝一早返工啦~

0 Comments:

發佈留言

<< Home