↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 2月 14, 2009

二月十三日

祝我生日快樂, 祝我生日快樂~ 祝我生~日~快~樂~~ 祝我生日快樂~~
今日我生日呢~~
嚮今日o既頭半小時, 我係同NDS一齊過的, 因為o岩o岩放工嚮地鐵度一路玩NDS一路踏入我o既生日~
之後o個半小時就準備訓覺...
跟後o既大約半日就嚮屋企度搵周公陪我.
十二點度, 返工~
返到去, 好開心咁有個已經咩o左o既同事佢撞o岩今日返黎, 仲買o左個蛋糕俾我同另一個同事添, 多謝~
夜晚放工o既時候, 嚮架巴士度一路傾住電話咁過埋我今日o既生日~~

好多謝咁多位o既facebook, msn, sms~~
有人嚮facebook度祝埋我情人節快樂添~~
亦都估唔到有個中學Miss嚮facebook度同我講生日快樂~~
多謝哂咁多位~~
排名不分先後, 只跟日期順序~~
12/2 Ray Wong, Isabel Chu, Yoyoyo
13/2 Jolie, Tung, David Ng, Glynis, Leo, Ray Wong第二次, Denny, Kay, Joe
14/2 Andes, Stephanie

0 Comments:

發佈留言

<< Home