↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 4月 27, 2009

尹光 - 一個黐膠線的少年

尹光 - 一個黐膠線的少年

有個少男,佢忠心可靠,
誠實謙虛,心地好,
人又有禮,品性敦厚,
咁好青年,極少有。

佢叫志華,係膠廠工作,
成日一早返工廠,
勤力到痺,分秒工作,
縱使超時沒嗟嘆。

我要向上,我要發達,
看他每日爭取,
我要努力,我要發達,
社會進步多得佢。

看這少年,得廠長稱讚,
模範職工頂呱呱,
還重讚佢,黐膠線,
鐵打超人,技精讚。

看看志華,佢認真肯搏,
勤力天天黐膠花,
還重晚晚, 黐膠線,
每天超時,沒偷懶。

我要向上,我要發達,
看他每日爭取,
我要努力,我要發達,
社會進步多得佢。

0 Comments:

發佈留言

<< Home