↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 10月 04, 2006

有趣心情~~

日記有時間o既話後補
今日去o左旺角星際度買書, 唔買做唔到功課......
香港人去到九龍果然係有o的唔識路呀下~~
去到星際, 搵到本書, o個度睇舖o既係一o的學生, 好明顯係中學生, 連校服都未換就黎睇檔, 勁...... 俾錢o既時候, 收銀o個個靚仔聽緊電話, 佢個樣好似好唔好老皮咁, 相信係因為話另一面係有條友好煩, 煩緊佢~~ 最後佢就好似講o左句, 你鐘意退就退啦, 之後就收o左線, 而我同魚旦就等o左一陣, 有o的無奈o既O 嘴......
之後俾o左錢, 同佢講話分開袋, 佢好開朗咁講話「好o既~」我已經掩住半邊嘴笑, 俾完錢, 走o既時候佢仲要加多句, 「多謝哂~~」 我聽到之後就真係覺得好過癮, 一個學生, 真係同我差唔多, 一有樣野唔like o既時候, 即刻發哂脾氣, 但係一轉頭, 一有人對佢好, 心情可以立即轉好, 呢樣野真係, 好好笑~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home