↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 9月 24, 2006

雙週簡記~~

兩個禮拜無時間打日記啦, 唉......
剩係知道呢個兩禮拜都好忙, 勁多野做, 又要做pre-lab, 又要做功課, 唉...... 忙到真係想死囉, 唉...... 份program assignment又出o左, 做LinkList咋嘛~~ 但係要用C++囉, 唉...... 唔識...... 仲要係用pointer...... 無野好講...... 攪到要去問TA...... 原來C++係多好多野囉, Java o既出現就係因為想化簡哂C++ 一o的煩o既野, 咁我學Java都唔知係好事定壞事......
仲有就係我有得學游水啦~~ sport o既skill class~~ 星期三o個三個鐘頭唔駛咁Hea啦~~ 希望學得識啦......
City 黎o個個女仔其實都唔差丫, 點解佢會俾人排擠o既...... 但係...... 佢已經有男朋友...... 我發覺我都唔係識得好多女同學...... 唔通讀電腦o既真係會咁...... 唉......
又幫o左芭芭拉佢換o左張假o既SuperCard, 原來佢o個張真係假架囉, 一睇張貼紙就知...... 慘~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home