↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 5月 26, 2005

唉~~ 無奈~~

今日, 本來要做Embededded Program個Demostration, 但係返到去...... 佢話我地上次Demo o左, 可以用翻上次o的分, 咁...... 走得o架啦! 唔係下話, 咁早返去就話走得...... 早知唔咁早返啦, 唉~~ 磨到Lunch, 咁多個鐘, 緊係出去食啦, 但係要點半先有平喎...... 仲有成半個鐘, 仲唔係去打機咩, 呀恆佢用我張卡玩, 佢都傻o架, 用五蚊就打o左九個字...... 仲同我贏o左十幾粒星呀...... 無野好講囉~~
呀恆今日問我, 究竟我係唔係仲係鐘意人, 我話係, 佢話係就去馬啦, 我心諗, 我都想呀, 唉~~ 我都唔知可以講乜, 唉~~ 一諗到之後會成個月都見唔到佢, 但係又掛住佢喎, 到時都唔知點算, 唉~~ 苦戀, 真係好苦. 見到自己鐘意o既人苦, 仲苦. 不過而家都好o的, 起碼知道佢而家唔苦, 咁我都無咁苦, 唉~~
Model: NISSAN SKYLINE GT-R V-specII [BNR34]
Rank: C1 First Victory

HP: 640HP/G 加 廿幾粒星
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆◆◆◆ □
 A級◆◆◆◆◆ □
超A級◆□□□□ ●
$$ = 206 + 4 = 210
Model: NISSAN SKYLINE GT-R [BNR32]
Rank: C4 New comer of Wangan
HP: 600HP/B 加二分一格
 C級◆□□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 13
Model: TOYOTA COROLLA
Rank: N Destroyer 加兩粒星星
HP: 320HP/B 120→320
 C級○□□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ □
$$ = 2 + 7 + 4 = 13

0 Comments:

發佈留言

<< Home