↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 5月 10, 2007

QR Code

俾我見到有個咁o既QR Code Generator喎, 但係QR Code嚮香港仲係一o的都唔流行, 事關係無乜電話default有呢樣野囉, 但係事實上佢係幾方便架喎, 因為佢可以將一大串交字變為一個圖, 好似barcode咁o既圖, 咁就行行下街o既時條要記低o的野就唔駛又搵筆搵紙, 寫低o左又會唔見o左張紙咁啦, 而家都好少人出街係會唔帶電話架啦~~
呢個就係我呢個Blog 個網址o既QR Code啦, 大家唔想記我個網又要抄低o既話就可以用support QR Code o既電話影低佢啦~~
但係...... 將個QR Code放上網, 同記住個網址有咩分別呀??

qrcode

0 Comments:

發佈留言

<< Home