↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 4月 30, 2007

Google AdSense

前幾日, 有少少時間整o左個Goodle AdSense, 即係你見到上頭o個兩個廣告同埋右邊o個條google search bar, 佢話我可以用黎賺錢喎, 我到而家都係信o的唔信o的, 不過就算我信, 都有個問題, 就係, 我幾時先可以有成千人黎我個網度同埋可以賺到一百蚊美金丫, 呢o的野, 玩下好lu
各位有機會o既話可以幫我禁下我上面o個個廣告o既~
希望越大, 失望越大, 都係當玩下算lu~~

標籤: ,

0 Comments:

發佈留言

<< Home