↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 4月 29, 2007

無聊o既一日

星期六o個日, 專登請假返學校聽要接手o個個FYP o既presentation, 原本諗住要成點先走得, 但係最後, 估唔到十二點就走得, 頂, 早知唔駛請成日假啦
最後, 嚮學校Hea o左陣之後就好無聊咁同Denny同呀朱去發掘嚮小巴站後面o個條路係去邊, 原來係通去大埔仔架喎, 仲有, 嚮油站o個度, 原來係UST o既南閘(Denny, 我同你講, 我好Sure 呢個係南閘, 平時正門火雞o個個係北閘), 原來係去牛頭角小巴o既總站喎, 真係估佢唔到......
再度無聊o既我地繼續行落坑口, 全程只不過係大約一個鐘~~
有聊o既一天~~
下次行落彩虹要幾耐丫嗱?

0 Comments:

發佈留言

<< Home