↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 5月 10, 2007

網頁snapshot

今日嚮人地個BLOG度見到, 原來BLOG都可以有link snapshot架喎, 我初時以為只係xanga先有架咋, 但係原來佢係另一間公司整架喎, 即刻禁入去睇下添啦, 咁就好快手咁整o左個啦~~
佢o的link snapshot係有幾個option架喎, 一個係Preview External Links, 另一個係可以Preview Internal Links, 本來我諗住剔哂, 但係一睇落去, 就會有好多link都有snapshot, 我呢個BLOG都有唔少internal link, 乜都link哂咪即係陷家link......
都係剩係link external link好o的......

0 Comments:

發佈留言

<< Home