↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 5月 27, 2005

HKU有乜咁巴閉, 有料就邊度都一樣

當我好開心咁話有件風褸係有IVE個Logo o既時候, 有人講o左句:Logo之嘛, 又唔係HKU. 我o個陣時真係好想小佢, HKU有乜咁巴閉呀, HKU咪又係咁, 讀HKU唔代表o的乜o架bor, 你讀俾我睇丫, 你咪又一樣讀唔到, 有o的野, 唔係只係得大學先至學到, 我都知有o的野只係得大學先可以學到, 但係我亦都話俾你知有o的野只係嚮IVE先至可以學到, 一個人係有能力就嚮邊度有能力, 我都知如果我入到大學話, 我一定搵唔搵到我而家所有o既感覺, 雖然話嚮一個好勁o既地方o既人會勁過嚮一個差o既地方人o既呀頭, 但係我話俾你知, 人一出到黎社會就讀乜都係一樣, 最緊係有料, 我覺得有料o既人嚮邊度都一樣, 可能我會命途坎坷一o的, 但係一個嚮逆境中長大o既人, 佢一定會有辦法嚮呢個逆竟中自強, 你無資格睇小我

0 Comments:

發佈留言

<< Home