↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 6月 26, 2007

落後

生活在這個家庭環境o既我, 發覺自己係異常係落後, 唉, 鬼咩, 一個星期, 無論一至五定係星期六日, 唔係返學就係返工, 三年啦, 仲有個多月(唔夠個半月)就三年啦, 三年, 乜都唔識啦, 平時又唔會出去浦, 攪到自己乜撚野都唔識, 唉...... 成個原始人咁
嚮人地個xanga度睇到自己, 連純白色Air Force都唔識, 唉...... 你叫我講o的名牌名出黎, 我相信我一定講唔到十個, 點先可以知多o的, 點先可以無咁白痴, 點先可以唔out, 舊時人人都講書中有乜撚野有物撚野, 我心諗, 屌, 唔撚出街就真係乜撚野都無, 眼見個個人都會有幾班Friend, 亦都有知己朋友, 但係我呢, 乜撚野都無, 想搵個好o的o既friend都無, 真係死俾你睇. 讀書, 有用咩, 讀乜撚野都係假, 畢到業就夠啦, 搵到份工就夠啦, 剩係掛住讀書, 會讀死書同讀書死, 但係, 我點先可以打破呢個框框呢, 唉......
星期六, 日, 都係返工, 無乜特別, 唔同o既係個partner, 星期六, 個partner都未定係邊個, 個個星期六都迎接新挑戰, 星期日, 何家峰做partner, 但係條友都唔知係唔係路, 將個counter好似搗亂咁, o的紙又係咁亂放, 本野又唔mark好, 仆你個街, 咁攪法, 都唔得你死啦, 你唔保持清潔, 仲要話唔關你事, 你整到亂哂, 無理由要我執架喎, 你唔好叫我執呀, 我只會盡人事放翻好o的野咋, 已經算俾面啦, 呢份工, 有其他野做我即刻唔會做落去.
星期一, 朝早去o左睇醫生, 相信係藥力關係, 上堂竟然勁眼訓, 唉, 呢個course, 訓一日就死一個星期, 真係唔知可以點, 唉...... 下晝同晶晶去o左星際買書, 再行o左陣信和咁囉, 夜晚就掛住打機
星期二, 今日一早就返o左學校去見老闆, 但係都仲未知道要做乜, 唔緊要丫, 做定preparation 咁先囉, 而且一如所料, 無notebook借. 食個飯後就去上extra tutorial, 跟住就做Gym, 睇黎我都要Train翻好自己o既體能, 跑兩步就無氣, 唉......

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

讀緊書係會out d架喇,無錢嘛,
我完全明白你既感受,
所以我咪話要盡快畢業囉~
再唔出黎做野,我都會無晒朋友啦

1:51 上午  

發佈留言

<< Home