↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 3月 03, 2007

差唔多成個月無打日記啦, 原因只有一個, 就係好累, 好多野做, 就連新年都只不過係得六日假放, 但係有兩日要返工, 有兩日要拜年, 剩翻o個兩日就要黎做功課, 真係好多野做, 唉......
本來有一日俾我抖下, 但係之前o個晚十二點幾都俾人打電話黎叫o左我返工, 唉......
Denny 佢買o左部NDS, 俾佢撩起o左我玩翻隻舊Game, Lost in Blue o既繁體版, 玩o左大約兩個禮拜, 爆o左第一次機啦, 個結局其實都幾感人, 兩個人原來嚮個荒島度生活o左一排, 咁就知道原來自己係唔可以無o左對方o既, 完全唔習慣無o左, 其實呢個係我一向以來想追求o既愛情觀, 但係, 我好相信我所想o既, 我係無機會得到, 新聞紙話香港女多男少, 不過咁又點丫, 我咪又係一樣搵唔到女朋友, 唉......
唉...... 繼續做功課溫書

0 Comments:

發佈留言

<< Home