↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 2月 04, 2007

星期日檔案

今晚個星期日檔案, 講兩個後生仔, CK and YK, 兩個日廿歲就開始o左自己o既事業, 到而家廿二歲, 就有唔少人支持, 雖則唔係算咩大公司, 但係都叫做創業, 做老闆, 而我, 仲有唔夠十日就夠廿二歲, 但係自覺都仲係一事無成, 好聽o既就仲係求學時期, 但係...... 唉...... 好多野都應該係時候有, 但係...... 我自問唔係無努力過, 不過...... 好多時都想過下返工o既生活, 有錢駛, 夜晚有得玩下, 唔似而家返學咁, 無錢之餘不特止, 夜晚都仲要溫書做功課, 都係只為一張入場卷.
佢地兩個想要o既就係一個做散工, 但係見識唔少o既o既生活, 其實我都想, 年輕人, 係想去闖一闖, 而我就覺得卅歲之前應該都無問題, 但係一人過中年, 就唔同咁講, 但係計埋我畢業, 都已經廿四歲, 老啦, 出黎都會無人請, 而且又無工作經驗, 到時都真係唔知點算......
有無人可以教我點做呀

0 Comments:

發佈留言

<< Home