↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 1月 15, 2007

電腦節二零零七

前幾日, 星期五去o左電腦節, 其實o的野唔係太多野平, 只係得Memory Card同Mon平, 本來諗住睇下o的Router, 但係見呀豬佢都睇Mon, 咁咪睇埋一份囉, 但係真係幾平, $1490有部19" widescreen, 但係我要o既Router就無平囉, 最後就橫掂都係, o既然都同灣仔咁o既價, 就買o左隻Router, D-link DI-524UP, 但係就一波三折囉, 先就係第一個Counter無貨, 帶o左我去第二個Counter, 但係第二個Counter又唔收EPS, 最後就走o左入高登買囉...... 無野好講...... 俾佢吹漲...... 唉......
返到屋企, 都唔算太難set, 總算攪得掂~~ 呼~~
返o左兩日工之後, 星期一, 見係電腦節最後一日, 睇下有無o的平o的o的, 但係都無囉, 咪一樣係咁o既價, 無分別, 但係我就買o左個Mon, Philips 190CW, 19" widescreen, 踱過係位係放得o岩o岩好, 仲有DVI, o的色真係靚o的~
呢幾日駛o左好多錢.......

0 Comments:

發佈留言

<< Home