↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 12月 30, 2006

好灰......

唉, 今日好灰呀, 首先, 102個grade未出, 都已經有心理準備係差架, 呢個唔緊要, 返到去, 細老細話叫我拍椅, ok, 尤得佢, 但係去到最尾, AV房個部機有o的問題, 去整啦, 唔知點解呀輝佢又跟住我入去囉, 攪到個counter無人, 我見都四點幾啦, 應該無乜野o既, 但係老細佢本來今日唔駛返, 唔知點解佢返o左, 唉, 就係咁就俾佢斷正, 話我地兩個入哂去喎, 之後細老細仲話細闆佢問我地拎名, 唉, 今次死硬啦, 無幾舊水囉咁咪, 唉...... 真係好灰......
夜晚, 屋企人話去尖東度睇燈飾喎, 但係行到咁上下, 佢地話大風喎, 咁就行o左入去, 但係又要唔識路囉, 唉...... 兜o左幾個圈囉, 唉...... 我話佢地行錯又唔聽, 唉...... 之後仲要話其實佢唔係好想黎喎, 咁你又叫我黎, 玩咩, 乜都你講哂啦, 年尾都搵o的咁o既野黎攪, 真係好灰架囉, 唉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home