↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 1月 06, 2007

二零零七第一post

二零零七年
我好希望今年係好o既一年, 舊年壓力真係好大, 好多野都好灰, 好驚, 亦都係我一個人自己項哂, 就連最尾o個幾日, 要返工之外, 仲要俾老細佢鬧, 仲攪到打電話俾supervisor, 唉...... 好慘......
屋企部機, 要攪到年尾流流黎壞, 考完試先黎無得打機, 你話, 唉...... 真係慘......
比較有o的好o既就係o的成績, 讀17個Credit SGA有9.25, B+咁, 好少少咁囉, 但係相信睇黎都係MPhill無望架啦, 唉...... Yr1就已經想讀MPhill, 有o的大想頭, 不過, 唉......
家姐佢除o個日都話介紹個女仔俾我識喎, 但係我就連人地個名都add錯, 我相信同人地都係無緣架啦, 算把啦, 有時o的野, 真係整定o既, 唉...... 唔到你唔信/服.
講翻前半年, 都唔係算話真係好, 但係總算係唔差咁囉...... IVE畢到業, 但係竟然全世界都無人有Distination, 只係得Credit畢業, 我都唔係叫做唔讀書丫, 點解, 唉...... 但係總算上到Degree, 好o的o的咁囉, 而且又識到一班唔差o既同學(Both嚮IVE同UST都係), 好就唔係叫好架啦, 但係都係唔差咁啦...... 今年去比賽, 都無話點, 但係就只係得個第三, 而且仲要係得o的百老匯o既現金券, 得五百蚊, 比起上次o既請人食飯之餘仲有成千蚊可以袋落袋就真係......
遇到一個好女仔, 但係...... 佢已經有一個唔好o既男朋友, 仲要, 唉...... 總之就...... 要原因o既話可以講話係Timing o既問題囉, 但係我就覺得有時o的野, 係你o既終歸都會係你, 唔係你o既話你點努力都唔會係你, 就算有都只會係瞬間, 唔會long lasting, 努力過只會係俾自己一個交代, 唔到你唔信...... 唉......

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

網誌管理員已經移除這則留言。

5:13 上午  

發佈留言

<< Home