↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 2月 03, 2007

開始feel到就黎死o既徵狀

呢個week, add-drop period, 要決定讀幾多年, 因為一drop o左就無得返轉頭, 好大件事, 但係如果真係讀兩年o既話, 呢個sem就要讀廿個, 六科, 你都咪話唔死, 但係我又要有返咁上下grade喎, 因為想讀PG, 唉...... 真係, 都唔知點好, 唉......
科Math150本來有得問師兄佢借書, 點知有個仲惡o既人係向佢買囉, 無錢o既我...... 無計...... 算, 好彩有翻本Math113同ELEC210, 呢個都好o的......
科COMP211到而家都未約齊人, 點解o的人reply得咁慢架, 都仲係差一個人未回我囉, 都唔知佢想點...... 唉...... 好驚一o的唔做野同hea o既人囉, 呢個真係...... 慘......
feel到o的野開始勁難, 諗諗下都係prefer讀兩年半......
唉...... 好煩呀!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home