↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 2月 08, 2007

多野做亦都多野諗

呢個禮拜, 開始多野做, 亦都多野諗o左
做, 就緊架啦, 本來諗住讀20個credit, 但係有兩科math不特止, 連仲有唔少野做o既comp211亦都俾人點o左做group leader, 唔讀少o的都唔得, 唉...... 就連英文都要做舊catapult出黎, o的時間都真係唔多夠用......
多野諗就係晶晶佢同我講話有晚佢返Hall o既時候, 見到Nelson佢拖住個女仔散步, 但係個女仔係帶黑粗框眼鏡, 但係以我所知欣欣佢係甚少帶黑粗框架喎, 唔通晶晶佢睇錯? 但係我地又知Nelson佢係追緊欣欣架喎, 咁又點解?? 第二日聽返欣欣佢Cataline講話入Nelson房要敲門, 咁就知咩事, 問翻豪哥, 佢話原來嚮sem break o個時佢地已經散o左, 咦, 咁我咪即係有機會囉, 但係...... 問題就黎啦, 欣欣佢原來大過我, 呢個我都覺得係其次, 但係我覺得追人就一定要放個心落去, 唔係如果真係追到o既時候, 唔可以唔理人, 但係我又真係驚會無時間陪人, 唉...... 真係好矛盾, 我每做一件事, 我都會諗清楚, 講真, 我唔係一o的拖泥帶水o既人黎o既, 我做得o既每樣野, 我都會放個心落去做, 為所做過o既野負責, 就連今次個comp211, 就算係俾人篤出黎, 我都要做落去, 不過我覺得我未必會係一個好o既男朋友, 起碼我會驚我會唔稱職, 我唔想咁樣對人, 放唔夠時間落去人地度, 咁樣唔單止人地慘, 我自己都唔想咁, 可以點呢......

0 Comments:

發佈留言

<< Home