↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 2月 11, 2007

忙既開始

呢排都真係勁多野做囉, 除o左project之外, 仲有功課同埋要溫書, 唉...... 真係救命...... 仲要無得訓, 慘......
尋晚放工o個陣, 五點半o個時嚮架車度係咁釣魚, 架車仲要嚮香港仔隧道o個度塞車, 而我個頭就左右左右係咁fing下fing下, 唉真係...... 慘......
返到屋企, 都係勁眼訓, 沖個涼, 食個飯, 之後就...... 昏迷...... 到大約十一點度, 有人MSN我, 覆o左兩句, 再昏迷過...... 直到今朝十點個鬧鐘嚮我先知...... 但係都仲係好眼訓...... 慘...... 到而家返工先至有翻o的知覺......
星期五o個朝, 發夢, 夢見被困電梯喎, 唉...... 最後係成個人扎醒架囉...... 有無人可以幫我解釋下呢...... 唉......
下個禮拜個新年假只係得o個六日假放, 唉...... 真係, 都唔知有無攪錯囉......
呢個Sem相信會係勁忙o既一個Sem......

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

喂喂 預祝你生日快樂先~
今日唔講聽日驚唔記得左XD

5:11 下午  

發佈留言

<< Home