↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 5月 22, 2007

CT

尋日, 有個原本係SB o既同事去in做CT, 但係夜晚佢就話我知有人叫佢去做training囉......
咁快?! 乜唔駛second in架咩?? 唔通真係未出發, 先興奮?!
又有個CT同事話我知, 原來我地個super唔做, 聽講係因為做錯事, 攪到自己走, 有人遲到, 佢叫另一個人去頂住先, 但係俾老闆見到, 但係, 駛唔駛咁呀, 老實同老闆講囉, 老闆佢又唔會咁衰掛, 最多咪話你兩句, 點解會咁架呢? 以上我都係只係聽翻黎, 唔o岩唔關我事呀~~
如果真係咁o既話, 我都係鐘意之前o個個super多o的~~
希望新o個個super唔會咁啦~~ 唔好太Hea就夠架啦~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home