↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 5月 24, 2007

語無倫次

唉, 有陣時, 都唔知讀書為乜?
271出o左分啦, 預o左係差, 但係, 點解真係差得咁緊要?
呢個Sem, 預左科科C, 比上不足, 比下有餘? 但係嚮上面o既多過下面好多好多, 好多時o的野, 都唔知係人定勝天定係聽天由命, 冥冥中自有主宰, 不過有時真係因果報應, 你唔溫書, 差就緊架啦, 但係就算你溫o左書, 成績都未必一定好架啦, 出o左呢個分之後, 有o的野唔到你唔認, UST, 三年就算架啦, 應該無得再讀耐o的架啦, 疊埋心水出黎搵工好過啦, 如果真係搵到份教書又唔錯呀~~ 不過, 有時真係, 到時又唔知會點架啦, 我好多時都真係問自己, 究竟我讀呢個Degree黎為乜架呢? 真係為o左張入場卷咁簡單?
271攪到我無哂心機溫書, 150睇黎都係等死......
有時我又嚮度諗, 書到用時方恨少, 但係我而家讀咁多, 又係唔係真係有用架呢?
唉, 語無倫次啦, 成個人都唔知點好, 唉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home