↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 8月 14, 2010

黑色星期五

十三號的星期五.
一返到公司, 上一更同事已經話俾我知爆鑊黎... 心諗, 咁早就黎料?! (當時仲未發覺今日係黑色的星期五)
之後有個同事講起, 咦, 今日係黑色星期五喎~~ 當時都好似無乜野咁.
點知... 過o左一陣, 公司個GM走o左入黎, 係咁小人... 已經feel到佢威力o既來臨...
之後o的野接種而來...
放工o既時候, 望一望個鐘, 架車黎啦, 趕車呀... 一去到電梯口, 架電梯嚮樓下o個一層停o左... 之後轉落... 趕唔到呢部添... 唔緊要, 我搭另一部~~ 點知... o個部層層停... 望一望個錶... 已經過o左時間了... 架車走硬... 又要罰企十五分鐘先有車...
殊不知, 一落到去, 咦, 有車呀! 架車遲o左到呀~~ 好野~~
雖則整天都被黑氣圍著, 但總算有件好事發生~~
當你只掛住黑的事, 你個人會越來越黑...
當你只掛住好的事, 點都應該有一件半件好事發生o既~~
Think Positive~~
凡事也要往好的那方面想喔~~
當然也希望你每天面對的都是好事啦~~

但係黑起上黎又真係幾難頂... 真係一啖砂糖一堆屎...

0 Comments:

發佈留言

<< Home